၁။ ေယာက္်ားေတြက စိတ္တန္ခိုးမရိွပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ မိန္းမေတြရဲ႕ စိတ္ထဲ ဘာေတြျဖစ္ေနလဲဆိုတာ မသိႏိုင္ပါ။

၂။ အမွားလုပ္ျပီး ငိုျပျခင္းသည္ ေယာက္်ားမ်ားကို အႏိုင္က်င့္ျခင္းျဖစ္သည္။

၃။ ျဖစ္ခ်င္တာ လိုခ်င္တာကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာျပပါ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ မသိမသာေျပာလို႔လဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔က မသိဘူး။ အရိပ္ျပရင္လဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေယာင္၀ါး၀ါး။ ဒီေတာ့ အရွင္းဆံုးက ေျပာခ်လိုက္ပါ။

၄။ Yes ဒါမွမဟုတ္ No ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ေမးခြန္းတိုင္းကိုေျဖဖို႔ Perfect အျဖစ္ဆံုး အေျဖပဲ။

၅။ ျပႆနာတစ္ခုကို ေျပာျပမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေျဖရွင္းေစခ်င္တယ္ဆိုမွ ေျပာျပပါ။ မပတ္သတ္ေစခ်င္ရင္ အစထဲက ေျပာကိုေျပာျပမေနနဲ႔။

၆။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္ေျဖလိုက္တဲ့အေျဖက ခင္ဗ်ားအတြက္ ခံစားခ်က္ ၂ မ်ိဳး ရေစတယ္။ အဲ့ဒီထဲက တစ္မ်ိဳးက ၀မ္းနည္းျပီး ေဒါသထြက္ေစတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆိုလိုတဲ့အေျဖက အဲ့လိုမခံစားေစလိုတဲ့ ေနာက္တစ္ခုပဲ။

၇။ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို တစ္ခုခု လုပ္ေစခ်င္ရင္ ေတာင္းဆိုႏိုင္တယ္။ ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘာသာ ဘယ္လိုလုပ္လိုက္လို႔လဲ ေျပာႏိုင္တယ္ခင္ဗ်ား။ ေတာင္းဆိုခ်င္သလို ပံုစံေရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ လုပ္လိုက္မဲ့ပံုစံေကာ ႏွစ္ခုလံုးေတာ့မရဘူး။

၈။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ TV ၾကည့္ေနတုန္း စကားေျပာခ်င္တယ္ဆိုေၾကာ္ျငာ လာေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ေျပာပါ။

၉။ CHRISTOPHER COLUMBUS က ညႊန္ၾကားခ်က္နဲ႔ သြားတဲ့လူ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လဲ တူတူပဲ။

၁၀။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေယာက္်ားေတြက အေရာင္ ၁၆ မ်ိဳးေလာက္ပဲသိတယ္။ Window မွာဆို Default Setting လိုေပါ့။ မရမ္းေဖ်ာ့ေရာင္တို႔ ဖက္ဖူးစိမ္းေရာင္တို႔ ရႈပ္ေထြးတဲ့အေရာင္ေတြကို မသိလို႔ စိတ္မတိုပါနဲ႔။

၁၁။ ဘာျဖစ္ေနလဲဟင္လို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမးတဲ့အခါ ဘာမွမျဖစ္ဘူးလို႔ ခင္ဗ်ား ျပန္ေျဖတယ္ဆိုရင္ ဟုတ္ျပီ ဘာမွမျဖစ္ဘူးလို႔ပဲ သတ္မွတ္လိုက္တယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ခင္ဗ်ား တစ္ခုခုျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲ့တာကို မရမခ်င္းေမးဖို႔ စိတ္မရွည္ဘူးဗ်။

၁၂။ ခင္ဗ်ားကိုယ္တိုင္ မေျဖခ်င္တဲ့ ေမးခြန္းမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုေမးတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေျဖမဲ့အေျဖကလဲ ခင္ဗ်ားၾကားခ်င္တဲ့ အေျဖမ်ိဳး မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ ၾကိဳသိထားပါ။

၁၃။ ခင္ဗ်ားမွာ အ၀တ္စားေတြအမ်ားၾကီး၊ ဖိနပ္ေတြအမ်ားၾကီး ရိွပါတယ္။ မရိွဘူးလို႔ မျငီးနဲ႔ ဟုတ္တယ္မလား။

ဒီစာကို ေယာက္်ားေတြဖတ္ရေအာင္ ေ၀မွ်လိုက္ပါ။ သူတို႔ ရယ္ၾကလိမ့္မယ္။ ဒီစာကို မိန္းမေတြဖတ္ရေအာင္။ ေ၀မွ်လိုက္ပါ။ တခ်ိဳ႕ေတြ စိတ္ဆိုးၾကလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေယာက္်ားေတြထက္ေတာင္ ပိုရယ္ၾကလိမ့္မယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အကုန္လံုး အမွန္ေတြၾကီးပဲကိုးဗ်။
Credit : Jay Ki

အမွန္ေတြၾကီးပဲကိုးဗ်ာ :P
ဒီအေၾကာင္းအရာေလးကို သေဘာက်တယ္ဆုိရင္ share ေပးျခင္းအားျဖင့္ သင္လုိအပ္တဲ႔အခါ သင့္ စာမ်က္နွာမွာ အလြယ္တကူျပန္ၾကည့္လုိ႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္